من رامک و ماهشام پر چرب میگیرم
ماجان
برای بچه ها تا دوسال همه چی باید پرچرب باشه
من قبلش هم استفاده میکردم توی غذا ماجان رو
ماهشام عالیه پرچرب و به نظرم نسبت به بقیه شیرا واقعی تره
شیر ماجان خوبه
شیر کوهپایه
فکر کنم شیر ماجان اوکی باشه ولی در کل شیری بگیر ک کم تاریخ باشه یعنی ا این مدت دارها نگیر
ماجان عشقم🙂✨️💛
شیر ماجان بگیر.برای بچه هاست
کم چرب ترجیحا
تو پخت دادی بهش یا نه هنوز؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.