چند وقت یبار شیشه شیر رو میزارین بپزه؟

۶ پاسخ

ضرر داره مایع استریل واسه همین بعد هربار شیر با مایع و فرچه میشورم نیاز به اون کارنیست

اصلا نی کارو نمیکنم باعت تحریک شدن بیشتر باترریا میشه
با اب جوش و شبشه شور و مایع استریل میشوزم

من هر سری با شوینده میشورم نمیزارم جرم بگیره یا کدر بشه
بهتره زود به زود عوض بشه اما خب اونایی که شیشه ارزون استفاده میکنن راحتن من از اول دکتر براون گرفتم 🫠۱۵۰۰صرفه اقتصادی نداره😂

من اصلا نمیکنم میگن خوب نیست ۳ماه یه بار عوض میکنم ،مایع استریل هم خوبه هفته ای یک بار

من هر ماه یکی براش میگیرم

من فقط تو آب جوش جوش میندازم رو شعله نمیزارم خطر ناکه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی