اصلا امپول ریه دل درد و این چیزا نمیاره ، شاید فقط حرکات جنین یکی دو روز کمتر بشه
من خودم ۲۶ و ۲۷ ام همین ماه زدم .نگران نباش
اگه دکتر گفته بزن اون یه حرفی ولی سر خود اشتباهه به حرف قدیمیا هیچ کاری نکن
وا شماعزیزم بچت دیگه کامله این خرافات قدیمیا چیه من ۵نفراز آشناهامون ۳۶،۳۷زاییدن پسرم بودن همه چیش کامل بوده
تروخدا ازاین آمپول ریه و ....الکی خوراک جنین نکنید ۳۶هفته دیگه بچه کامل کامله خواهر
من که زدم درد نداشت
شیافی چیزی بذار استراحت کن تا آروم بشی
چرا آمپول ریه زدی
دلیل خاصی داشت که دکتر برات نوشت
امپول ریه عوارض نداره ک دراز بکش شیاف بزار ببین آروم میشی مراقب قندت باش امروز و فردا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.