بچه ها آمپول ریه زدم حالا چیکارکنم؟

۸ پاسخ

منم۳۲هفته ام دکترم گفه بزن.میترسم برم بزنم

اوکی ممنونم

39هفته آمپول ریه چرا آخه ؟؟

منم امرو مجبورا دکترم گف بزن تو زایمان زودرسم 🫠

کار خواستی نکردیم نکردی 😂

چرا توو این هفته برات نوشت عجیبه

هیچی حواست به حرکات باشه چیزای مقوی ببخور

تو آمپول ریه لازم نداشتی

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی
مامان پسرکم ❤️ مامان پسرکم ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آنیا 💗 اهورا💙 مامان آنیا 💗 اهورا💙 هفته سی‌وپنجم بارداری