بنظرتون زوده آزمایش بدم؟۳روز تاخیر دارم

تصویر
۱۱ پاسخ

الان بری ازمایش هم مشخصه ولی چون هنوز کم رنگه احتمالا بگن بااز تکرار کنی 🥲مبارکهههه😍😍😍

سلام مامتنای عزیز من یک هفته به پریودیم مونده و سه روز پیش اولی زدم هاله امد دیشب هم پایینی زدم هاله امد صبحم زدم هاله امد ولی خیلی کمرنگ ایا امکان داره باردار باشم؟؟؟

تصویر

الان هم بری آزمایش نشون
میده

مارک بیبی درکا خودکاری هست؟

بزار چن روز دیگ پر رنگ تر شد برو از

حتما آزمایش بده
من ی روز قبل موعدم ازمایشم مثبت شد

مبارکه عزیزم واسم دعا کن گلم خیلی خوشحال شدم

ببخشید مارک بیبی چیه؟

مثبتی مبارکه عزیزم 😍

هاله داره گلم صبر کن فردا برو تیتر بتا بده

بی بی بزن اول

سوال های مرتبط

مامان دونه انار🫀👼 مامان دونه انار🫀👼 هفته سیزدهم بارداری
مامان معجزه🩷💙 مامان معجزه🩷💙 هفته بیست‌وسوم بارداری