۵ پاسخ

بنظرم دکتر برو ضرر نداره

دکترت کی بود

از ۲ الی ۶ هفته طبیعیه

برو سونو بده
دوستمم اینجوری بود سونو واژینال داد گفت از جفتش ۳میل باقی مونده بخاطر اونه

منم هنوز دارم بعضی وقتا ۶۵ روزه زایمان کردم

سوال های مرتبط