۸ پاسخ

دکتر به من کفت با سیب زمینی مثل توپ توپ درست کن بزار جلوش بخوره حالا شما میتومی پوره سیب زمین درست کنیدزرده بریزی داخلش

با کره یا روغن زیتون

کره بریز بهتره

تنهایی خوش خوراک نیست به نظرم با کره و شوید مزه دار کن

کره بریزی بهتره یبوست هم نمیشه

خشک که نمیشه ما خودمونم دوست نداریم

میتونی یکم شیرخشک یا کره بریزی نرم بشه
یا با فرنی بهش بدی عزیزم ساده خشکه بچه نمیتونه بخوره

دیشب با کدو سبز قاطیش کردم دادم

سوال های مرتبط

مامان پسرِبابا😍 مامان پسرِبابا😍 ۱۵ ماهگی