خانما شما روزه میگیرید؟
با بچه چیکار میکنید؟

۱۴ پاسخ

منم شیر خودم رو میدم و میخوام بگیرم با اینکه خیییییییییلی لاغرم و فقط استخونم

انشالله خدا کمکم کنه بگیرم
همینجوری دوسال روزه قضا دارم

اره میگیرم. اگه ببینمحالم خیلی بد میشه نمیگیرم چون همینجوری زود ضعفم‌میگیره

آره
البته بچم شیرخشکیه

بله ان‌شاءالله میگیرم، امروزم گرفتم
البته من ۵۴ تا روزه قضایی دارم که خداروشکر تا الان ۱۹ تاشو گرفتم🙈😁🫠

کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۳۶۰۰ مادر .❤️🌱.
@food_babyy

من ک حامله ام 💃💃 انشالله سه سال دیگه

حالا من ک امروز پیشواز رفتم امیدوارم خدا خودش کمک کنه
شیر ک نمیدم شیرخشکی ولی خب کلا شیطون و خیلی اذیت میکنه

من ب شدت بی حال میشم طودی ک حتی هیچ کاری هم نکنم و بخابم توی خاب ضعف میرم و دچار سردرد میگیرن میشم 😑😑😑برا همین دیگ الانک بچه م همش در حال ورجه ورجه نمیگیرم ک بتوتم بهش برسم

من نمیگیرم

نه من نمیتونم
بدنم بشدت ضعف داره

من پنح ماهه بود گرفتم
الانک بزرگتره
هرکی یکجور معتقده
من نمیتونم بعدا قضااشو بگیرم 😐🥺🥲

من سختمه نمیتونم

نه .... همینطوریش فشارم میوفته از دستش

سوال های مرتبط