۹ پاسخ

من نمیگیرم

من همیشه میزارم آب قلم چندساعت تو یخچال بمونه بعد با قاشق چربی های روش و کامل برمیدارم و میگیرم چون متخصص میگفت اون چربی های مضرِ

چربی ها منظورت اون روغنیه که پس میده یا دنبه؟؟ من اون روغن و برداشتم از روش ولی دنبه رو با موادش میکس کردم ریختم داخل آب قلم باز

من اخربای جدا میکنم ولی همراه عصاره یکمم از روغنش اضافه میکنم تو غذا

آره عزیزم

آره چربی هاشو وقتی بست برمیدادم برای تو غدا خودمون احساس میکنم خیلی سنگین چربی هاش اذیتش میکنه

اصل خاصیتش اون چربیه دیگه🙄

من نمیگیرم

چون چربی زیاد میده آره قبل از این که میکس کنم روغنش رو برمیدارم یه کاسه روغن میده🥸بعدش میکس میکنم و میذارم یخچال ببنده از اون روغنم تو غذاهاش کم کم ازش استفاده میکنم اون روغن رو غذاهایی که تفت دادن میخواد مثلا

سوال های مرتبط

مامان امیرماهان🌙 مامان امیرماهان🌙 ۲ سالگی