نوازد از چند وقتی باید غلت بزنه و خودشو ب شکم بندازه؟؟؟

۳ پاسخ

میشه درخواست بدی گلم 💕

زمان مشخصی نداره،پسر من اولین غلتشو ۲ماهگی زد.من از اول خیلی زیاد تامی تام گذاشتم ،به همین خاطر زودتر غلت زد،تو این ماه هم غلت میزنه دمر میخوابه.

برا من که غلت نزده

سوال های مرتبط

مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان مرصاد👶🏻🩵 مامان مرصاد👶🏻🩵 ۹ ماهگی
مامان اراد مامان اراد ۸ ماهگی
مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی