سلام دوستان علائم لانه گزینی چ چیزهایی هست؟

۲ پاسخ

نفخ و حساسیت سینه و یکم بیحالی ،،من لکه بینی نداشتم

لکه بینی. نفخ. حساسیت سینه. بعضیا سردرد هم میشن. البته بگم که لکه بینی واسه همه اتفاق نمیوفته من خودم موقع دخترم لکه بینی نداشتم

سوال های مرتبط

مامان منتظر👶 مامان منتظر👶 قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان نورا😍 مامان نورا😍 ۱ ماهگی
مامان مهبد💙 مامان مهبد💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مینا رمضانی مینا رمضانی قصد بارداری