۴ پاسخ

برای بعضیا لکه بینی داره ولی برای من فقط درد شدید پریودی داشت

عزیزم من لکه بینی داشتم اما شبیه به خونریزی بود دکتر شیاف داد

علایم خاصی نداره برای بعضیا هست بعضیا نه کمر درد میشن بدن درد پادرد سردرد بی حالی خستگی و یه لک خیلی کوچیک و کم قهوه ای یا صورتی مانند

سلام عزیزم نه

سوال های مرتبط

پریسا پریسا قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان .............. مامان .............. هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان منتظر👶 مامان منتظر👶 قصد بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آینده🥹🐣 مامان آینده🥹🐣 قصد بارداری
مامان نخود فرنگی💗🩷 مامان نخود فرنگی💗🩷 هفته سی‌ویکم بارداری