سلام
دوستان میتونین بگین علائم انقباض چیه؟!

۳ پاسخ

سلام
دوقلو باردارم بعد یکیشون بند نافش دو شریان هس یعنی مشکلی نداره

سلام مثل درد پریودی ولی شدید تر تو یک ساعت چندین بار اتفاق می افته

یه چیز مثل درد پریودی منظم و پشت هم

سوال های مرتبط

مامان گل گلی🩷 مامان گل گلی🩷 ۵ ماهگی
مامان آدرین🩵👶 مامان آدرین🩵👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دخترکم مامان دخترکم هفته چهلم بارداری