۲ پاسخ

فک نکنم، بخور بابا
من برنجو بخاطر تهدیگش میخورم

فک نکنم
منم جدیدن عاشق تهدیک شدم 🤤😂
اصلا برنج رو دوست دارم

سوال های مرتبط