بچها آزمایش هورمونی منو سه سیکل نکا کنید لطفا

تصویر
۱۰ پاسخ

ویتامین دی پایینه عزیزم من ۳۰بود دکتر گفت کمه

مال اینه fshبالاست چون روز سه نباید این عدد باشه

عزیزم هزینه اش چقد شد

ویتامین د پایین پرلاکتین هم خوبه

عزیزم منم امروز آزمایش هورمونی دادم ۳سیکل میدونی این آزمایش برای چیه چیو نشون میده؟؟

دوو خورده آیی میشهamhگرونه

ذخیرت خوبه

چند سالتونه ؟بی نظمی پریودی دارین؟

عزیزم amh چقدر شد؟ بیمه یا ازاد بودی؟

اینم صفحه دوم

تصویر

سوال های مرتبط

Narges Narges قصد بارداری