ویتامین دی پایینه عزیزم من ۳۰بود دکتر گفت کمه
مال اینه fshبالاست چون روز سه نباید این عدد باشه
عزیزم هزینه اش چقد شد
ویتامین د پایین پرلاکتین هم خوبه
عزیزم منم امروز آزمایش هورمونی دادم ۳سیکل میدونی این آزمایش برای چیه چیو نشون میده؟؟
دوو خورده آیی میشهamhگرونه
ذخیرت خوبه
چند سالتونه ؟بی نظمی پریودی دارین؟
عزیزم amh چقدر شد؟ بیمه یا ازاد بودی؟
اینم صفحه دوم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.