من چون ندیدم کسی از تخت نوزاد استفاده کنه نخریدم به جاش تخت یک نفره گرفتیم کمد هم از خونه بابام داشتم خیلی جا داره همونو آوردم.سیسمونی هم نگاه کن ببین خودت سبک زندگیت چجوریه بر اساس همون بخر من که کالسکه رو خیلی واجب میدونم و گرفتم ولی کریر واقعاً استفاده نمیشه زیاد
من تخت کودک نوجوان گرفتم . گهواره ای نیس فقط کوچیک بزرگ میشه. گفتم ب درد بعد بخوره. کمدم گرفتم
بنظرم هر کی طبق بودجش این چیزا رو میخره
اگه داری همه چی بخر
بستگی به شرایط خودت ببین جا داری
مستجر نیستی همشم بخری خوبه
کمد نمیخرم
دو تا کشو توی دراور خودم خالی کردم براش
تخت کنار مادر برقی که خاصیت تنظبم ارتفاع و انتی رفلکس داشته باشه
دیگه هیچی نمیخرم تا به سنش
کریر نمیخرم
سبد حمل جنین می خرم از لیتها که کف سید محکم باشه ، شکم نده به بیزون
لباس لوازم بهداشتی
از این دماغ پاک کن برقی
همین
تخت و کمد بسته به استفاده که داری و جایی که داری بخر
الکی نخر که بمونه یا صرفا چون قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.