۲ پاسخ

سلام،به نظر من اگه کمپرس سرد نذاری بهتره،چون من زیاد دیدم با کمپرس سرد جای واکسن آبسه کرده،ولی هر ۴ ساعت پاراکید بدین بهش،و بخاطر اینکه زیاد پاشو تکون نده پاهاشو قنداق کن ولی نه خیلی محکم

روز قبلش بردم حموم
ولی اصلا نیاز نیست آبم به پاش بزنی چیزی نمیشه
روز اول هر ۴ ساعت پارکید دادم
روز دوم هر ۶ ساعت
روز اول هر یک ساعت یک دقیقه کمپرس یخ
روز دوم هر یک ساعت یک دقیقه کمپرس گرم
فقط پای چپ نیاز به کمپرس داره
نیم ساعت قبل واکس به بچه شیر بده ضعف نکن

سوال های مرتبط

مامان برسام مامانش 😍 مامان برسام مامانش 😍 ۱۳ ماهگی