بتام بعد دوروز از ۱۲ به ۳۲ رسیده🥲🥲🥲🥲😭😭

۸ پاسخ

مال منم اول ۱۳ بود بعد دو روز ۴۰

خوبه دیگه

زود ازمایش نده چند روز صبرکن

ار پیگیر عدد نباش سونو برا قلب هم زود نرو ک استرس نگیری

مبارکه عزیزم بسلامتی بغل بگیری

روز چند بتا ۱۲بود عزیزم ؟

خوبه دیگه مهم عددش نیست مهم دوبرابر شدنشه

اخرین پریودت کی بوده

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان بچهام مامان مامان بچهام هفته چهاردهم بارداری
مامان تو‌ دلي🍓 مامان تو‌ دلي🍓 هفته چهاردهم بارداری
مامان یاسین ویاسمن💜 مامان یاسین ویاسمن💜 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو قصد بارداری