۳ پاسخ

اگه دوخط شده برای دختر نباید اقدام کنی

احتمالا روز سیزدهم یا چهاردهم میخواد ازاد بشه
اگه سیکلت منظمه قکر میکنم ۱۲ و ۱۵ اقدام کنی بهتره البته بری سونو واژینال برای سایز فولیکول خیلی بهتره

ارهههههه

سوال های مرتبط

مامان مامان بچهام مامان مامان بچهام هفته چهاردهم بارداری