اره بابا من خودم
بجزخودم ده نفردیگم دیدم
اگه اضافه وزن داری لاغرکن
چندوقته اقدامی
آره منکه ۲ماه میشد پریود نمیشدم با اولین اقدام باردار شدم. قرص اوزیل پلاس عالی بود
بله من بعد کورتاژ سیکلام ۴۸روز ودوماه بود ولی اقدام کردم شد
دوست من یه ماه پریود میشد دوماه نمیشد یدفعه ده روز طول میکشید واسش یدفعه ۲ ۳ روز اصلا اینقد نامنظم بود خیلی زودم باردار شد
اره من اینسری با پریودی نا منظم کیست هورمون بهم ریخته باردار شدم
آره من ولی خب باید تحت نظر باشی
چندین ساله تنبلی دارم من و قرص نخورم گاهی چند ماه پریود نمیشم.
یکبار باردار شدم .
دیروزم دکترم دوفامد داد که پریودم منظم بشه باز
تحت درمانی؟؟
من تو حالت عادی همیشه نامنظمم و دومین بارداریم هست ولی هردو بارداریم تحت نظر دکتر باردار شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.