کی با دو تا فولیکول۱۳ روز دوازده سیکل باردار شده؟🥲

۴ پاسخ

من با ۱۳ و ۱۱ باردار شدم

برا خیلیا با ۱۱ هم گرفته فقط ارامش داشته باش و این ک اسپرم هم باید قدرت بارور کردن داشته باشه

سیزده بعد چن روز بزرگتر شده. بهش فکر نکن و رابطه داشته باش. من خودم و اطرافیانم دیدم ک بیخیال بودن و گرفت. بخای هی فکر کنی و استرس باشه سخت میشه

من یکیش ۱۴ بود یکی ۱۱ دقیقا هم روز ۱۳ سیکل رفتم سونو بهم گف شبی دوتا فولیکولت بالا میره رسید ب ۲۰ نزدیکی داشته باش

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هفتم بارداری
مامان آسمان مامان آسمان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهدی مامان مهدی قصد بارداری