۴ پاسخ

سابقه تشنج داره؟
ببین دوگانه دیگه تب اینا نداره .اون واکسن سیاه سرفه که باعث تب میشه داخلش نیست.
نگران نباش عزیزم من واکسیناسیون کار میکردم قبلا با خیال راحت برو بزن برای جانان خانمی

واکسن ۱۸ ماهگی دو تا هست......یکی ب پا یکی ب دست ی قطره خوراکی

من از 4 ماهگی به بعددوگانه میزنم
18 ماهگی هم فروردین باید بزنم

سه گانه نداریم‌همون دوتاس فقط

سوال های مرتبط

مامان شاهان جوون مامان شاهان جوون ۲ سالگی