۸ پاسخ

قیمتش خوبه
ولی من سفارش دادم مازراتی اصل نیست
خیلی زود با دوبار پوشیدن دون میشه شلوارش
و اصلا هم مشکی نیست به سبزی یا سرخی میزنه
به این سفتی هم که تو تن تصویر نشسته
رو تن نمیشینه
حتی خریدم کتش یه طرف کوتاه بلندی داشت
و اینکه رو یقه کت اینقدر اتو زده بودن که موج داشت

بنظرم پارچه بخر بدوزی بهتره جنس خوبشو میخری لااقل،اینا جنس ندارن که

عزیزم اینا سال 99 مد بود. منم گرفته بودم الان دیگه قدیمی شدن. با احترام🙏🏻🤗🌹

به هرپیجی نمیشه اعتمادکرد..من یک پیج مانتوخریدم مفت نمیارزید یعنی اثلاانقدرضایع بودومثل عکس نبود که نپوشیدم کلا..ولی یک پیج لباس بچه هم داشتم کلی لباس انلاین میخریدم چندماه یکبار

مطمعنن جنسش بده

من مادر شوهرم این مدلی میخواد بدوزه برام خوبه

دیگه اونجوری سومیزشم جدا بخری بدرد نمیخوره که اصلا به نظر من خرید آنلاین خوب نیست

خدایا، این چه اسم کاربریه😂😂 پشه هام

سوال های مرتبط

مامان همتاجون و تودلی مامان همتاجون و تودلی ۵ سالگی