خانوم بچه هاتون سرما خوردن چیکار کردید؟

۶ پاسخ

اسپری بینی بزن

قطره پلارژین داد برا گلوش
سدیم کلراید برا دماغش
گفت اگه تب داشت استامینوفن بده

با فینگر بکش بیرون

چشاشم قرمز شده اشک میاد😭

بردم دکتر داروداد سریع خوب شد

بردیم دکتر....

سوال های مرتبط

مامان نیکان و آیکان❤️ مامان نیکان و آیکان❤️ هفته بیست‌ودوم بارداری