۴ روز دیگه میگید تورو خدا چجوری از پستونک جداش کنم 😄
بهتر نمیگیره
باهوشتره
دختر من از همون اول عاشق سرشیشه و پستونک بود از سینه خوشش نمیومد😂
گذاشتم دهنش پستونکی شد😁
روز دومی که بدنیا اومد و میخواستیم مرخص بشیم از بیمارستان خیلی گریه میکردهمونجا یکی گرفتیم گزاشتم دهنش دیگه خورد از اون موقع
هیچی از هفته اول عاشقش شد
من کلی یا شوهرم بحث کردم و خودم عذاب کشیدم حاضر شدم با گریه هایش سر کنم ولی پستونکی نشه چون سر اون دوتا بچم عذاب کشیدم تا از پستونک گرفتنمشون و کلا خواب خوبی نداشتن تا پستونک از دهنسون می افتاد بیدار میشدن
اونت میدم فقط اونو میگیره
روش آد که از بهداشت میدادن و شیرینن زدم خورد
من ازهمون اول بهش میدادم مینداخت منم تو دهنش میکردم واقعن ی نعمته ک میگیره باهمون سرگرمه موقعی ک میخاد بخابه
من اولش مامانم داد چون گشنش بود منم خواب . دیگه بعد اون گرفت ولی جدیدا نمیگیره فک کنم پستونک خراب شده
هر کاری کردم نشد😃
از اول دوست نداشت
😭 عهی خاهر از اول ک ۶ تا پسونک خریدم هیچکدوم نمیگیریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.