۶ پاسخ

چکاپ ۳سالگی بردم بهداشت بعدخودشون چندتامرکز معرفی کردن بردم یکی ازمراکزبرای سنجش بینایی

سه سالگی بردمش متخصص چشم اطفال خیلی کاری به بهداشت ندارم حتی برای چکاب هم‌نمیبرمش

دوسال و خورده ای بود بهداشت زنگ زدن بردم بینایی سنجی
شنوایی سنجی هم یکی دوماه بعدش باز بهداشت زنگ زدن بردم

سه سالگی

سه سالگی
بردم بینایی سنجی

والا بهداشت گفت میان تو شهرمون سنجش ولی هنوز خبری نیی

سوال های مرتبط