بعد معاینه تحریکی کی درداتون شروع شد

۴ پاسخ

من روز بعدش

دو هفته بعدش
تابه دو سانت هم باز بودم

هیچوقت😂۴۰ هفتم تموم شد بستری شدم

من ۴شنبه معاینه شدم دردام شروع شد ولی بعد خوب شد شنبه کیسه ابم پاره شد

سوال های مرتبط