دلم نمیاد موهای پسرم و کوتاه کنم

تصویر
۲۸ پاسخ

عزیزم ب مظر من موهای پسر کوتاه و موهای دختر بلند باش،بچه بتونه تشخیص بده جنسیتش چیه

نگا عقده ای هارو ک‌دیس لایک میدن
بچشه بابا دلش میخاد موهاش بلند باشه
این چرت و‌پرتای روانشناسی هم زیادی تو‌مغزتون نکنین ک‌جنسیت رو‌تشخیص نمیده
والا پسر من میدونه لاک واسه خانوماس ب باباش میگف واسه تو نمیزنم
یا میدونه بچه دختر دامن میپوشه
مگه خانوما موهاشون رو‌کوتاه نمیکنن ک‌اقایون بلند نکنن!!!!!!! ول کنین توروخدا از پوشک نکیرین استرس میکیره موهاش فلان نکنین
فلان بازی رو‌ نکنین … همش چرت و‌پرت ک‌فقژ منفعت تجارت توشه

وااای چه موهایی ماشاءالله
اگه نمیگفتی پسر

فک میکردم دختره

عزیزم همه پسرا فرفری شدن
پسر منم فرفریه
شنیدم باید تا قبل از ۳ سالگی کوتاه کنی چون بچه ها بعد ۳ سالگی از روی ظاهر جنسیت خودشونو تشخیص میدن ک توی نوع ارتباط با اطراف تاثیر داره

ماشالا خداحفظش کنه خوب اگر اذیت نمیشه ولشون کن

عزیزم😍
ماشاءالله بهش...
اگر یه وقت دلت خواست کوتاه کنی، خیلی کوتاه نکن. به اندازه‌ای کوتاه کن که جلوی چشمش نیاد و دائم نیاز به بستن نباشه.
پسر من موهاش لخت و بلند بود(البته نه به بلندی پسر گلت)، قبل دوسالگی زدم چون دوقلو دختر و پسر هستن و دوست داشت کش‌های عروسکی خواهرش رو استفاده کنه و ...

چه ناز تو رو خدا کوتاه نکن🥲

عزیزم موهای پسرت خب خیلی قشنگه.طبیعیه دلت نیاد کوتاهشون کنی.و اینم درست نیست که بچه جنسیت خودشو تشخیص نمیده.کاملا هم تشخیص میدن
اما فقط یه چیزی هست اونم رفتار غریبه هاست.رفتار ادما با دختر ها و پسرها متفاوته.مثلا ما معمولا و غالبا به دخترا میگیم وای تو چقدر نازی .و یا به پسرا میگی وای چقدر آقایی شما و فلان
پسر بچه ها باید تعاریف مردانه بشنون و دخترا هم تعاریف دخترانه.
و در اخر هم مادر و پدر صلاح بچه هاشونو بهتر میدونن .موفق باشی عزیزم

منم میخوام سه سالگی بزنم روانشناسش اینطوری گف ولی دل منو باباش تو موهاشه
🥺🥺🥺

خداحفظش کنه من بودم کوتاه نمیکردم

عزیزم موهاش کوتاه کن ولی مدل پسرونه بزرگ خیلی کوتاه نکن

تو اسمش هویار من کوهیار😂😍😍

هیچ وقت بچه رو توچشم نزار همیشه معمولی بزار باشه...کوتاه کن نه زیاد

موهای پسر منم نیم فره یکم جلوش اذیت میکنه میره تو چشمش میخوام تابستون کوتاه کنم

جنس موهای دختر منم مثل پسر شماس...شامپو چی میزنی براش؟؟

قشنگه ولی باید گوتاه کنی وگرنه فک میکنه دختره میگن خوب نیست

ماشاالله موهاش خوشگله ولی آرایشگاه ببری یکم مرتب بزنن خیلی خوب میشه

نه کوتاه نکن🥺🥺🥺

خداحفظش کنه 😍😍 کوتاه کن گرمه دیگه اذیت میشه ، وقتی کوتاه بشه صورتش بازتر میشه راحت میشه بچه

چون موهاش فر هست خیلی هم کوتاه نکن تا گردن باشه قشنگه

موهای بچهام فره توحموم تا رو چشمشون میاد خشک شدنی سیم تلفنی میشن دوست دارم بریزه پیشونی شما شامپوی خاصی مصرف میکنین

قشنگه حیفه

ماشالله بهش ولی خب ی فرقی باید بین دختروپسر باشه

ماشاالله اگر دلت میاد کوتاه تابستان میشه اذیت میشه

برای پسر منم بلند بود ولی دیگه خیلی اذیت بود کوتاه کردم

تصویر

جااااان موهاشو😍😍😍
منم بودم دلم نمیومد

قشنگن کوتاشون نکن😍

😍😍😍😍ماشاللع

سوال های مرتبط