۱۲ پاسخ

شیر بدی که نباید روزه بگیری اینجوری بیشتر گناه میکنی اون بچه داره از تو تغذیه میکنه باید شیرت جون داشته باشه که سیرش کنه

من عاشق ماه رمضونم اما امسال نمیتونم

همینجوری روزایی که کم آب وچایی میخورم شیرندارم چه برسه روزه هم بگیرم

من عزیزم

من همینجوری اش شیرم کافی نیست چه برسه روزه هم بگیرم🥲

در حق بچت ظلم میشه

من میخوام فردا امتحانی روزه بگیرم ببینم چطور میشه
چون میگن اگه شیر بچت کم بشه روزه نداری اصلا

من که نمیگیرم

مگه واجبه 😐😐😐

واجبه؟ وقتی بچه شیر میدی .تو این دوره زمونه چی میخوریم ک روزه ام بگیریم .بنظرم بگیری گناهه .چیزای مقوی بخور بچه شیر میدی .

تو شیردهی؟؟؟
خب همینطوری بدن ضعیف شده اونطوری که دیگه نابود میشی مگه دشمنی داری با بدنت

چون شیر میدی والا واجب نیست

سوال های مرتبط

مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱۲ ماهگی