بچها شیر کاکائو میشه داد بچه؟؟

۵ پاسخ

نه کاکائو خیلی مضره

اگه دختره کلا نده میگن زود پریود میشن بعدا

خیلی ضرر داره

بهتره ندی کافئین داره

بله.

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۲ سالگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۲ سالگی
مامان محمد رضا مامان محمد رضا ۱۷ ماهگی
مامان امیر مهدی مامان امیر مهدی ۱ سالگی