من ندادم
من اصن نمیدم بهش عزیزم
کاکائو اصلا ندادم
به لبنیات هم حساسیت داریم فعلا
نباید کاکائو داد خوب نیست بیش فعالی میاره به هیچ وجه حتی یه ذرشم خوب نیست اما بزرگتر بشن نمیشه دور کرد ازشون
کلا کاکائو نمیدم بهش
کلا کاکائو نمیدم
نمیدم اصلا ،این همه تکاپو و داستان سر خوابیدن دارن، کاکائو هم بدم باید برم امین آباد
نه اصلا چیزی به نام کاکائو تا حالا ندادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.