چرا دخترم چهار دستو پا نمیکنه؟🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲

۱۰ پاسخ

عجلت چیه الان راحتی بره باید هی بیوفتی دنبالش

ایرادی نداره عزیزم یکی زود چهار دستو پا می‌ره یکی دیر و بعضیام یهو می بینی چهار دوست و پا نمیره راه می‌ره هربچه ای یجوره

دختر من تازه دوسه روزه افتاده ۴ دست و پا عزیزم نگران نباش ، پسر من ک هفت و نیم ماهگی قشنگ ۴ دست و پا میرفت بچه ها باهم فرق دارن

دختر بزرگم نرفت ده ماهگی مستقیم راه رفت،نیلا هم الان نمیره ولی میگیره پامیشه

پسر منم نمیره حالتشم نمیگیره

دختره منم تا ۸ماهگی سینه خیز میرفت افتاد تو ۹هم چهاردستو پا میره هم سرپا وایمیسته هم پاشو میاره جلو دستاشم ول میکنه دوسه ثانیه سرپاش بعد میوفته خوشش میاد تکرار میکنه

راحتی بخدا من دیگه پا ندارم انقد رفتم دنبالش

دختر من اصلا نرفت یهو تو 9ماهگی دیوار گرفت بلند شد راه رفت 10ماهگی به بعدم کلا راه رفت

یه دفعه بلند میشه راه میره. 🤭

دخترمنم نمیره🥴

سوال های مرتبط