۳ پاسخ

دبیری هیچی نگفت؟راه حلی هم نمیده منم استرسشو دارم تقریبا تاریخ زایمانمون یکیه .حالا شنبه باز پیشش وقت دارم

باید از ارتوپد نامه بگیری

بیمارستان دولتی قبول نمیکنه به هیچ وجه

سوال های مرتبط