۳ پاسخ

ببلاک خوبه

بنظرم تروویتال بهتره

من پسرم یبوست شدید داشت فقط با تروویتال ای ار راحت تر دستشویی میکرد اون یکی ها رو میخورد فایده نداشت

سوال های مرتبط