کیا به بچشون شیرخشک ببلاک میدن؟
راضی هستین خوب سیر میکنه؟

۳ پاسخ

من به دخترم میدم راضی ام البته بیشتر شیر خودمو میدم شیرخشک رو کمکی میدم

بله من که راضی هستم

من به بچه هام میدادم راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان آرینا وآیهانم مامان آرینا وآیهانم ۸ ماهگی