اینقدر خستم در آرزوی خواب
گشنمه،خونمم بمب ترکیده،ولی روپامه داره میخوابه ،جرات ندارم بذارمش زمین چون باز پامیشه
میگذره دیگه هرجور که فکرشو بکنی.....
واقعا سخته من روزای اول همش گریه میکردم کم اورده بودم الانم بضی وقتا واقعا خسته میشم اما همش به خودم دلداری میدم که میگذره وباید قوی باشم
ماهم درگیر امروز ساعت یازده صبحانه خوردم 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.