۱۲ پاسخ

بازم سختی های خودشو داره
ولی خب بچه آروم تره بهتر میشه به کارا رسیدگی کرد

بنظرم بچه های رفلاکسی سخت تره .
کولیک دوره اش میگذره ولی رفلاکس ن

من اگه مامانم نباشه بقران یه لیوان اب هم نمیتونم بخورم انقد درگیرشم

کولیک خیلی بده من که شب و روز ندارم از دست پسرم

من واقعا راحت بودم تا اینکه چند روزه رفلاکس گرفته

من شنیدم همه بچه ها دارن

پسر من نه کولیک داشت نه رفلاکس خداروشکر

من که سر دخترم کولیک ورفلاکس وباهم تجربه کردم انشاالله دیگه تو این تجربه نکنم

بچه ای که سینه نگیره و شیشم نگیره ازون سخت تره🥲✋🏻

همه بچه ها دارن یکی مظلوم تره داد و بیداد نمیکنه میپیچه به خودش یکی تحملش کمتره گریه میکنه

عزیزم الان همه ی بچه ها تقریبا یا رفلاکس یا کولیک دارن و همه ی مامانا درگیرن و چاری ای هم نیست

دکترم گفت همه بچها میگیرن یک ماهگی🧐

سوال های مرتبط

مامان برسام مامانش 😍 مامان برسام مامانش 😍 ۱۳ ماهگی