۷ پاسخ

دستگاه کرایه کردم‌آوردم خونه گزاشتمش زیرش
قطره شیرخشت bilistop دادم
ترنجبین و عناب خیس میکردم در حد ۱۰ قطره بهش میدادم هر روز البته این چیزیه ک خودت اگه صلاح بدونی انجام بدی اگر نه ک هیچی
شیر خودم و شیر خشک هم‌میدادم ک تند تند دفع داشته باشه و بخاطر دستگاه بدنش کم‌آب نشه

بستری فقط

دستگاه ۴۸ ساعت
تندتند شیر دادن و شیرخشک دادن
بعداز ۱۵ روزگی قطره دادم تا ۱۴ روز

۳ روزگی دخترم ۱۴ بودد۳ روز دستگاه آوردیم، قطره بیلی ستاپ دادیم، خودم بهد وعده غذایی عرق کاسنی میخورم، گرمیجات کم کردم جاشموخنک کردیم این پروسه رو تا یه ماه داریم

هم یکشب بستری هم تا الان دارو

زیر دستگاه گزاشتم ،دکتر دارو داد بهش دادم

باید بستری بشه من یازده بود امروز ده شد

سوال های مرتبط

مامان طهورا و ایلیا مامان طهورا و ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱۳ ماهگی