عزیزم من با پوره میوه شروع کردم.
اول پوره هویج بعد سیب درختی،بعد سیب زمینی، بعد کدو حلوایی دادم، بعد میکس کردم دو تا دوتا دادم. بعد فرنی دادم. ی پیمونه شیرخشکی آرد برنج با 90 سی سی آب، وقتی ک پخت غلیظ شد شیر خشک بش اضافه کن یا میتونی سیب پختی بهش بزنی،بعد چند روزم بادوم پودر شده بپز با همین آرد برنج ک میشه حریره بادوم.
راستی دوسرپرک هم آسیاب کن اونم میتونی بدی. اوتمیل
یه قاشق آرد برنج رو به یک استکان آب اضافه کن روی شعله ملایم بزار بپزه و دست آخر یکم شیر خشک یا شیر خودتو اضافه کن .هفته های بعد که همه چیز رو تست حساسیت گرفتی میتونی بهش خرما یا میوه اضافه کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.