هیچی نمیشه نگران نباش شکل شکم همه با هم فرق داره منم سر دخترم اینقدری پایین بود که مستانه درد داشتم ولی زود دنیا نیومد
ازین فکرای منفی نکنید کسی هم گفت بگو چشات چپه .بهش فکر نکن قرار نیست همه مثل هم باشیم که یکی بالا یکی پایین یکی گرد یکی تیز هربدنی یجوره الکی استرس و ترس به دلت راه نده استرس برای بچمون سمه
اهمیت نده اصلا ربطی نداره
حرف بقیرو ول کن به منم میگن خیلی پایینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.