حساس نباش کلا ،هر کی هر چی دلش میخواد میگه کلا ..دختری میگن ازدواج نکردی .نامزدی میگن نبردنت .میبرن میگن بچه نداری .بچه داری میگن پایینه بالاست پسره دختره .ورم داری وهزار داستان ..
عزیزم شما ویروس اچ پی وی داری؟رابطه ی دهانی هم داشتین ؟ممکنه با لیوان و قاشق مشترک به بقیه منتقل بشه یانه؟
نه خوبه بچه هی میچرخه
پسر همینجوریه
منم شکمم پایینه
شکم منم دقیقا همین طوریه
پسر معمولا اینطوره پایینه
کلا پسر پایینه عزیزم دختر بالاس
منم سر دلم نرم و خالیه.حس میکنم شکمم پایین تر از بارداری قبلمه😑
بدن ها فرق دارن مقایسه نکنید
مال منم همینجوره
میگن یه نوع و پدربزرگش یه خر داشتن تو راه پیاده میرفتن خرم میبردن ، جماعت میبینن میگن عجب خری هستن خر خالی میبرن خودشون پیاده ..پدربزرگ سوار میشه .باز یه عده میبینن میگن نگا بچه پیاده مونده .مرد گنده سوار شده ..پدربزرگ میاد پایین .نوه رو میذاره رو خر.بعد جلو تر یه عده میگن عجب نوه خری ..پیر مرد پیاده مونده این سوار شده ..حالا دوتایی سوار میشن .باز جلوتر میگن عجب خرایی..دوتایی سوار خر شدن بیچاره خر ،،، نتیجه اینه در دروازه بسته میشه ،در دهن مردم بسته نمیشه کلا
شکم منم همینه
مدل شکم هر کسی فرق داره
آره پایینه
خواهر منم اینجوریه از اول بارداری شکمش پایینه
بمنم میگن گوش نده دکترمن گفت طبیعی اصلا نگران نباش
مدل شکم هر کی یجوریه برا یکی خیلی گرد برا یکی مثل من و شما رو ب پایین
بچه اولته؟
خوبه بنظرم
پسر ه . میاد بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.