۱۷ پاسخ

من شکم اولم بالا بود
اما اینبار شکمم پایینه

مردم ب چه چیزایی گیر میدن ب پایین بودن شکم بگو ب شما چه اصلا کجاس شکمم

نه منم نی نیم پسره از اولش زیر شکمم اومدبالا و الآنم شکمم رو به پایین هست فرمش همینه نگران نباش

ب منم میگن خیلی پایینه امادختره ولی خب من طول سرویکسم لب مرزه

مدل شکم منم همینه پایین نیست

شکم منم از اولش همین بود

چقدر شکمت ترک برداشته

مدل شکمته عزیزم

منم اینجور بود شکمم

از چند هفته خط افتاد عزیزم؟

اگر پسره پس پایین طبیعیه منم

نه خوبه عالیه پایین نیس

مدل شکم منم همینه
هر کی میرسه فقط میخاد ی چی بگه که حرفی برای زدن داشته باشه اهمیت نده

مردم حرف زیاد میزنن ب هیچکدوم توجه نکن🤦🏻‍♀️

اگ بچت پسره اشکال نداره چون پسرا پاینن منم شکمم مثل شکم شماست پاینه نی نیمم پسره

سلام عزیزم ایناهمش حرف مفته اصلا اهمیت نده وقتی همه چیز اوکی هست خداروشکر به چیزای دیگه فکرنکن

نبابا به حرف مردم اهمیت نده شکم هرکی خوب یه مدلیه

سوال های مرتبط