۹ پاسخ

توی هفت ماهگی مامان بزرگم بهم گفت چرا اینقدر شکمت پایینه برو پیش ماما منم کلی استرس گرفتم به مامانم گفته مگه شکمم اومده پایین گفت تو از اولم شکمت بالا نبود

منم شکمم از اول پایینه بالانبود نینیم هم پسره

شکمت کوچولوعه خب خیلی بهتره

سلام سنو وزن رفتیم شما؟
چند بود وزن نی نی؟

منم شکمم کوچیکه حتی همین الانم زیاد شکم نداره اما دکترم چیزی نمیگه بهم

به منم هعی میگن شکمت پایین ادم استرس میگیره🥲😕

بارداری پسر بچه پایینه منم اینجوری ام...اگه دختره دلیلشو نمیدونم

عهه مثل شکم من مال منم هرکی مبینه میگه خیلی کوچیکه شکمت

اخی شکمت مث من کوچولوعه
منم هرکی میبینه میگ انگا ن انگا حامله ای

سوال های مرتبط