۱۲ پاسخ

اره👌🏻🤦‍♀️به غیر خونه مامانم

واس منم سخت انگار پسرم تو خونه خودمون راحتر

واییی من که زیاد اذیت میشم

منم آراد خونه خودمون خیلی راحتتره خیلی

وای انگار هرجا باشم ب غیر از خونه نفسم تنگ میشه زود میخوام گریه کنم ☹️

من حتی دخترم نمی‌ذاره بیشتر از نیم ساعت تو حال خونه خودم بمونم

بله 😐

آره

من یکی میاد بیشتر اذیت میشم
ولی وقتی میریم راحت ترم😐😂

امروز برا اولین بار بهترین دورهمیمو رفتم
چون مامانم از اول تا اخر یچه داری کرد😁

دقیقا..منم دوست دارم هرچه زودتر برم خونه🤦🏻‍♀️🫠

وای اره به ....میفتم

سوال های مرتبط

مامان نبات خانم مامان نبات خانم ۱۶ ماهگی