دیر نیست
جدیدا برا هفته ۳۹ تاریخ میدن
نامه رو بده اشکال نداره. هروقت دردت بگیره میری نامه داری دیگه سز میشی
همه دکترا همینو میگن
نه دیگه دکتر خودش میفهمه
من شکم اولم ۳۷هفته زایمان کردم اینم دیگه نمیزارم بیشتراز ۳۸هفته بشه
۳۹یکم ترسناکه😂😂😂
نبابا چه دیری
نامشو بده؛دردت هروقت گرفت میری بیمارستان سز میشی دیگه.بچه هرروزی ک بمونه شکم قوی تر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.