۸ پاسخ

دختر منم اینجوری میشه ولی اینقد زیاد نه میگم شاید ب خاطر پستونک باشه

واسه اب دهنشه دختر منم اینطوریه

اب دهنشه

طبیعیه دوردهن دختر منم همش همینجوری میشه با میره

احتمالا برا دندون درآوردن آب دهنش میریزباید مرتب تمیز و خشک کنی
وقتی خوابه هم کرم یا پماد بکش ، توی بیداری نکش چون دست می‌زنه و می‌کنه دهنش

خودش خوب میشه

ب چیزی حساسیت داره
جدیدا چیزی دادی دیگه نده بهش

هیچی مال شیرخوردنه ،فقط تن تن صورتشو با آب بشور

سوال های مرتبط

مامان مَهان

کوچولو مامان مَهان کوچولو ۱۰ ماهگی