دختر منم اینجوری میشه ولی اینقد زیاد نه میگم شاید ب خاطر پستونک باشه
واسه اب دهنشه دختر منم اینطوریه
اب دهنشه
طبیعیه دوردهن دختر منم همش همینجوری میشه با میره
احتمالا برا دندون درآوردن آب دهنش میریزباید مرتب تمیز و خشک کنی
وقتی خوابه هم کرم یا پماد بکش ، توی بیداری نکش چون دست میزنه و میکنه دهنش
خودش خوب میشه
ب چیزی حساسیت داره
جدیدا چیزی دادی دیگه نده بهش
هیچی مال شیرخوردنه ،فقط تن تن صورتشو با آب بشور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.