طرز تهیه ی خمیر پیراشکی
۴ لیوان آرد
یک ق غ خ خمیرمایه
ی ق چ خ نمک
ی ق غ خ شکر
آب گرم ۱ و نیم لیوان کمی بیشتر.
درحدی ک ن خمیر شل باشه ن سفت .
یک کوچولو روغن هم بزنید در حد دو ق غ خ
ورز بدید تا ی دست بشه ی ساعت استراحت بدید.
بعد پف بگیرید و ب اندازه دلخواه گرد کنید و نیم ساعت دیگه بزارید استراحت کنه.
دوباره خمیر باز کنید و ب اشکالی ک میتونید در بیارید . وسطش مواد رو بریزید و کمی پنیر پیتزا هم بریزید و ببندید .
مواد میانی.
نصف سینه مرغ کوچیک خرد کردم.
کمی فلفل دلمه خرد کردم.
ی پیاز و سیر خرد کردم.
ب اندازه قارچ خرد کردم .
ب ترتیب تفت دادم .
مواد رو ریز کنید بهتره.
ی ق رب هم ب همراه ادویه بزنید.
دمای توتسر ۱۳۰ در حد ۲۵ دقیقه .
آخرشم روشو روشن کنید.
بهبه نوشجان هوس کردم
دستورشو میگی
نوش جون لطفا دستورشم وقت کردی برامون بزار
طرز تهیه شو بزار عزیزدل
نوش جانتون دستورشو میفرستی برام گلم
من ندیدم
چه عااالی افرین😅❤️
چ خوشگل درست کردی😍
اتفاقا من امروز درست کردم. خوشمزه شد . ای این خوشگلی نشد. شوهرم گذاشت تو فر برا خودش برا خودمونو تو روغن سرخ کردم.
به به کدبانو نوش جان
چرا اینقدر هنرمندید
نوش جان عزیزم
کدبانو👌🏻
نوش جونتون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.