دکتر ببرش ی راهکار دیگه پیاز حلقه ای کن بزار کف پاهاش جوراب بپوشون تب میاره پایین دعای نور حضرت فاطمه هم خیلی خوبه
پروفن هم میتونی بدی
حتما ببر دکتر خطرناکه بچه الکی تب نمیکنه
شیاف استا ۱۲۵ بزار هر ۴ ساعت یا ۶ ساعت
شیاف استا۱۲۵بذار
شیاف و بروفن اگه پایین نیومد ببر دکتر نزار تا ۴۰ برسه
شاید دود کردن اسفند هم کمکی کرد
نصف شیاف بذار براش
بروفن
شیاف
باید برد دکتر شاید عفونت داره ک پایین نمیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.