خانوما کسی اکوقلب جنین رفته .کجا رفتین.هزینش چقدرشد

۷ پاسخ

من بیمارستان چمران رفتم پیش دکتر چهره مهدوی
با بیمه تامین اجتماعی بدون تکمیلی حدود ۳۰۰ اینا شد....

منم رفتم بیمارستان امام حسین تلفنی نوبت گرفتم برای هفته بعدش داد ۳۵۰ با بیمه شد کارشم خیلی خوب بود

منم رفتم محمدرضا صبری پرفسوره کارش عالیه 2500شد چون دو قلو بودن

من رفتم صدوقی بدون نوبت اتومن شد

من رفتم محمدرضا صبری 2میلیون شد

امام حسین..اینترنتی نوبت بزن

بيمارستان امام حسین اینترنتی نوبت بگیر..
از چهره مهدوی گرفتم
یه ۴۴ تومن برا ویزیت
یه ٢٧٠ برا اکو
با بیمه سلامت

سوال های مرتبط

مامان کنجد کوچولو مامان کنجد کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان علی‌ مامان علی‌ هفته بیست‌وهفتم بارداری