۶ پاسخ

گلم آنفولانزا زیاده، حتمآببرش دکترطفلی جایش درد میکنهچ

شاید دندون داره ، برا غذا اصرار نکن فعلا همون شیر کافیه
اینطور هر دو عذاب میکشین
سخته ولی باید صبوری کرد عزیزم
همه این مراحل و داریم میگذرونیم

یکم ارام باش
بلاخره بچه داری سخت هست باید صبور باشی
باهاش لج نکن نخورد یکم بعد بهش غذا بده

دندون درمیاره حتما

شیر میخوره؟؟

ببرش دکتر

سوال های مرتبط